Pages

Friday, August 14, 2020

DFI - Wk #4 - Dealing with data

 DFI - WK #4 - DEALING WITH DATA


HE WHAKARĀPOPOTO:

Ko te tino aronga o ngā kōrero i te rā nei, he whakaatu i ngā kohinga raraunga. E rua pea ngā tino taupānga kūkara i kōrerotia, i whakamahia, arā ko te Google Forms me te Google Spreadsheets. 


Connecting with Manaiakalani - SHARE:

  • Kōrerotia ai a Dorothy i te wāhanga o te TOHATOHA
  • Share with a purpose; know your audience and who you're writing for. 
  • E whakaaro tonu ana ahau ka pēwhea taku whakamahi, te whakatinana i ngā akoranga me taku māramatanga ki te hītoria o Manaiakalani.
  • Ka pēwhea taku ako, taku waihanga, taku toha i ngā mōhiohio, i ngā akoranga ki aku tamariki i te kura.


Kaupapa #1: Google Forms (Vicki)

  • Ka tau kē ngā kōrero a Vicki e rāweke ai i tēnei taupānga. Ahakoa kua whai wā kē ahau ki te waihanga i tētehi Google Form i ngā tau o mua, ehara i te mea e taunga ana taku mōhio ki ngā āhuatanga katoa o te Google Forms, kei te ako tonu ahau. Heoi anō, ko ngā kōrero hou i mau i a ahau, he mea āwhina.


Kaupapa #2: Google My Maps (Maria)

  • Customisable collobarative maps allow the user to track or plan journeys, measure distances and add place markers. This is particularly good with my kids if I wish to mark out the marae that my students are from on a map and they can see where in Aotearoa their marae are and their respective rohe.



Kaupapa #3: Google Sheets 101 (Vicki)

  • Google Sheets is great for displaying data
  • I learnt how to use a formula to work out a SUM of data I collected and the formula automatically works out the problem for me.
  • This is helpful for me working through my budget with my partner at home and my personal banking.


Kaupapa #5:


1 comment:

  1. Kia ora Whatu, He pai te kite i tēnei tūkanga mahi - mā te tauira ka hopungia ngā akoranga - ahakoa te tere, kua mau i a koe, a tōna wā ka whakawhanui ake te kōrero. He mea kia māmā ake tēnei mahi o tātou. Mauri ora e hoa:-)

    ReplyDelete