Pages

Friday, September 4, 2020

DFI - Wk #7

 DFI Wk #7

"Devices"


Mā te āta whakaako i ngā tino uaratanga o te tū atamai i te ipurangi e tino haumaru ai te tangata i tāna tuhura i te ipurangi, otirā kia tika ai ngā kōwhiringa a te kaituhura. Mā te aha i te noho ki te wānanga me aku tamariki i te kura i ngā tino uaratanga o te tū atamai i te ipurangi me ōna piki me ōna heke. Koinei i whakaturia ai e ngā kura te Kawa Tiaki, hei tiaki i te ākonga i tāna noho ki te ao matihiko. Koinei hoki te tīmatanga ki te whakamahi i ngā pūrere matihiko, me pūrangiaho te māramatanga o te ākonga me te pouako ki ngā mātāpono, ki ngā tikanga whakahaere kua tuhia ki te Kawa Tiaki, me kore noa e tūpono ki ngā raruraru i te ao matihiko.

E whakaako ana ki ā mātou tamariki kia pai tā rātou waiho i ā rātou tapuwae matihiko mō rātou, ā, mō ngā rā kei te heke tonu mai. Ki konei, me kaha hokihoki ngā pouako ki te wānanga i ngā kōrero o te Kawa Tiaki, kei warewaretia, kei kōtiti ngā ākonga i tā rātou tuhura ki te ao matihiko.



"KARIA TE KARINGA MATIHIKO"

Ngā pātuhi pokatata pukakita


I noho mātou mō tētehi wāhanga nui i te rā nei ki te aro ki ngā pātuhi pokatata mō ngā pukakita me ngā rorohiko āporo. He akoranga nui ēnei māku, otirā kia mātua mōhio ai te pouako ki ēnei huarahi "poto" e pai ai te āwhina atu i ngā tamariki i roto i ngā akomanga. 

Ki te whakaaro ahau ki ngā tamariki kei taku reanga ināianei, hika, ko rātou kē kei te whakaako mai ki a au me pēwhea!

Anei e whai ake tētehi hononga ki ngā mahi nō te rangi nei, Ngā pātuhi pokatata pukakita.




   ĒTEHI TAUIRA MAHI NŌ TE RANGI NEI


Explain Everything - Ingoa:



Explain Everything - Whakaahua:



Explain Everything - īPapa:



No comments:

Post a Comment